A Zmień czcionkę na małą
A Zmień czcionkę na średnią
A Zmień czcionkę na wielką
Zmień kontrast Włącz kontrast dla strony.

CIEKAWOSTKI

Chciałbyś mieć unikatowy numer telefonu dla swojej firmy?

2019/12/09
unikatowy numer telefonu

Chciałbyś mieć unikatowy numer telefonu dla swojej firmy?

Co kreuje wizerunek marki? Składa się na to wiele czynników, niektóre są bardziej, inne mniej oczywiste, jak np.: numer telefonu. Najczęściej koncentrujemy się na nazwie firmy, logo, wyglądzie strony internetowej, a także gadżetach reklamowych.

Wyjątkowy numer telefonu firmy też odgrywa znaczącą rolę w budowaniu świadomości marki. Twoi klienci korzystają z numeru telefonu Twojej firmy, a poza reklamami nie ma prostszej drogi do kontaktu z klientem, jeżeli numer będzie prosty i klient mimo wszystko go zapamięta i będzie mógł od razu zadzwonić – bez konieczności szukania numeru do Twojej firmy. Kolejnym aspektem jest sam wizerunek. Każda firma, która posiada swój unikatowy/indywidualny numer telefonu jest postrzegana jako ugruntowany biznes na rynku, co daje dużą wiarygodność i przekonuje znaczną rzeszę klientów.

Numer telefonu łatwy do zapamiętania
Ciąg przypadkowych cyfr, nie mający żadnego schematu i znaczenia…tak najczęściej wygląda numer telefonu. Otrzymujemy go od operatora i zostaje do nas automatycznie przypisany, to nie my go ustalamy. Niektórym jego nauka zajmuje kilka miesięcy, a inni nigdy w pamięci go nie mieli.

Przeciętny człowiek zapamiętuje swój numer i ewentualnie dwa inne, najbliższych osób. Nie można od nikogo wymagać, że zapadnie on w pamięci już za pierwszym razem – po podyktowaniu. jeden raz numeru zapadnie on w pamięci. Są jednak tzw. złote numery. Jak już sama nazwa wskazuje, muszą mieć w sobie coś szczególnego, skoro nazwano je tak szlachetnie.

Złote numery to takie, które naprawdę można zapamiętać już przy pierwszym kontakcie. Są niezwykle łatwe, mają przemyślaną konstrukcję, są tworzone według konkretnego schematu. Czasami są tak łatwe, że wydają się nawet zabawne. Właśnie takie informacje kodujemy najlepiej w głowie.

Złote numery konstruowane są na zasadzie powtarzalności. Ciąg 2-3 cyfr powtarza się w numerze, co decyduje o tym, że musimy zapamiętać mniej cyfr. Ponadto wizualnie są atrakcyjne, cyfry układają się w taki sposób, że bez problemu możemy potem je odtworzyć w głowie.

Z takich numerów najczęściej korzystają firmy. Przedsiębiorcy decydują się na nie z kilku powodów. Po pierwsze, bo szybciej się ich nauczą, a po drugie, ponieważ często występują w pakietach. Można zakupić „w paczce” kilka podobnych do siebie numerów, które zostaną przypisane następnie do poszczególnych pracowników.

Numer telefonu elementem wizerunku marki
Znajduje się on na wizytówkach firmy, stronie internetowej, mediach społecznościowych, na portalach, na których się ogłaszasz, ulotkach, katalogach, pieczątce, papierze firmowym, wszędzie tam, gdzie możliwy jest kontakt z klientem. Jest elementem wizytówki Twojej marki, w skład której wchodzą: jej nazwa, siedziba, numer telefonu i NIP.

Numer telefonu powinien więc być Twoim wyborem, podobnie jak wszystkie inne elementy wizytówki, z wyjątkiem NIPu. Dlaczego właśnie łatwy do zapamiętania, może nieco zabawny lub zaskakujący numer telefonu przyda się Tobie i Twojej firmie?

Klienci zwracają uwagę na kilka rzeczy podczas zapoznawania się z Twoją marką, Twoimi produktami i usługami czy też w trakcie kolejnych powrotów do Ciebie. Wszystko zależy od tego, na jakim etapie współpracy jesteście i jak dobrze się znacie. Numer telefonu będzie obecny przez cały czas podczas utrzymywania relacji biznesowych. Jeżeli będzie łatwy do zapamiętania, tym szybciej Ty – jako przedsiębiorca z konkretną ofertą zostaniesz z nią skojarzony. Przykład?

Pan Kowalski rozmawia ze swoim przyjacielem, który chce wymienić opony w swoim samochodzie. Szuka warsztatu, najlepiej dobrego i sprawdzonego. Pan Kowalski korzystał już z usług Twojego warsztatu, a Ty z kolei zdecydowałeś się na złoty numer. Twój klient bardzo szybko go zapamiętał i w momencie wspomnienia warsztatu przez swojego przyjaciela skojarzył usługi z Twoją firmą, mając w pamięci Twój numer telefonu.
W efekcie właśnie zostałeś polecony nowemu klientowi. Brawo!

Tak to właśnie działa. Firma, aby zapadała w pamięć, musi nie tylko kojarzyć się pozytywnie, ale kojarzyć w ogóle. Czasami pomaga w tym oryginalne logo, innym razem chwytliwa nazwa firmy, a czasami po prostu inny niż wszystkie numer telefonu.

Trzeba jeszcze zwrócić uwagę na jeden ważny aspekt. Dzisiaj wszystko chcemy i robimy szybko. Potrzebujemy danych łatwo przyswajalnych, jak właśnie łatwe złote numery. Masz w tym aspekcie prawo wyboru, to Ty decydujesz, jaki to będzie numer, wybierając spośród dostępnych wariantów.

Jak wybrać łady numer dla swojej firmy?
Sprawdź, co ma Ci do zaoferowania firma i który z numerów najbardziej przyciągnął Twoją uwagę. Być może znalazła się w nim Twoja szczęśliwa liczba, a może nawet data?

Przedsiębiorcy chętnie wybierają też numery, które po prostu fajnie brzmią. Ich brzmienie jest rytmiczne, można je wyrecytować lub nawet wyśpiewać. Doskonały patent na uatrakcyjnienie kampanii reklamowej i jednocześnie zakodowanie w głowach potencjalnych klientów kontakt do naszej firmy. Bardzo dobre, złote zagranie!

Na naszej stronie korzystamy z plików cookies.
Wszystkie zasady ich użytkowania wraz z informacjami
o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie
cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.
Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.