Konfiguracja usług

Spis treści

Konfiguracja usługi internetu i MMS w telefonie

  1. Po aktywacji karty SIM w sieci lajt mobile automatycznie otrzymujesz SMS-a z konfiguracją internetu oraz MMS-ów.
  2. W przypadku, gdy takiej wiadomości nie otrzymasz, wyślij bezpłatnego SMS-a pod numer 8090 o treści „INTERNET” lub „MMS” w zależności od tego, czego ma dotyczyć konfiguracja.

Uwaga! Jeżeli chcesz dokonać konfiguracji internetu oraz MMS-ów, należy wysłać dwa SMS-y.

Jak skonfigurować internet mobilny w modemie/routerze?

Aby skonfigurować działanie usługi internetu w modemie/routerze, należy zalogować się do ustawień sprzętu. W tym celu należy w adresie przeglądarki internetowej wpisać 192.168.1.1 (lub inny adres, który dostępny jest na etykiecie/naklejce urządzenia). W kolejnym kroku należy utworzyć nowy profil i uzupełnić pola:

  • Nazwa profilu: Telestrada
  • APN – wybrać statycznie, wpisać: internet.gt
  • Numer dostępowy – należy wprowadzić: *99# (pomijamy, jeśli urządzenie nie wymaga podania numeru)
  • Nazwa użytkownika: pole należy pozostawić puste
  • Hasło: pole należy pozostawić puste
  • Uzupełnić PIN jeśli wcześniej nie został usunięty*

Pamiętaj, po wprowadzeniu nowych ustawień zgodnie z instrukcją, należy podjąć próbę łączenia się.
W przypadku routera należy wpisać odpowiednie hasło zabezpieczające w momencie parowania z innym urządzeniem (widniejące na odwrocie urządzenia lub inne jeśli wcześniej zmieniono).

*W przypadku niektórych urządzeń zaleca się w pierwszej kolejności usunąć PIN karty. W tym celu należy umieścić ją w telefonie po czym w ustawieniach odnaleźć opcję zdjęcia blokady karty SIM.

Ręczna konfiguracja

Jeżeli po aktywacji karty w lajt mobile nie otrzymasz SMS-a z konfiguracją internetu oraz MMS-ów lub otrzymasz informację, że dla twojego urządzenia nie jest możliwe przesłanie ustawień konfiguracyjnych – skonfiguruj ustawienia ręcznie.

Szczegółowe informacje i instrukcje do konfiguracji ręcznej znajdziesz w zakładce Konfiguracja.

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy po aktualizacji telefonu muszę ponownie dokonać konfiguracji internetu oraz MMS-ów?

Jeżeli system w Twoim telefonie uległ aktualizacji, należy wykonać ponownie konfigurację usług. Prawdopodobnie pojawi Ci się APN sieci Plus, dlatego musisz go usunąć, a następnie wprowadzić APN lajt mobile.

  • Nie działa mi konfiguracja ręczna. Co mam zrobić?

Jeżeli została przeprowadzona konfiguracja ręczna zgodnie z instrukcjami, a Twoje usługi dalej nie działają – prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 727 700 700.

Cenimy twoją prywatność!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Polityka cookies

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto