Oferta na kartę

Spis treści

Jak zapłacić za starter lub Złoty Numer?

Płatności za zamówienie możesz dokonać na dwa sposoby. Po złożeniu zamówienia możesz zrobić to online po złożeniu zamówienia, a także możesz wpłacić kwotę za zamówienie na konto: 65 1090 0004 8535 0000 0010 7120, podając w tytule przelewu numer zamówienia i numer telefonu.

Czy mogę zarejestrować numer na kartę stacjonarnie?

lajt mobile nie posiada stacjonarnego Biura Obsługi Klienta. Proces rejestracji karty w sieci lajt mobile może odbyć się tylko online.

Czy mogę powiększyć pakiet internetu na kartę?

Tak. Jeżeli chcesz zwiększyć pakiet jednorazowo, wystarczy dokupić dodatkowy pakiet internetu.

Mam problem z doładowaniem – co mam zrobić?

Przede wszystkim upewnij się, że masz ważne konto.

Sprawdzisz to kodem USSD: *125#.

Jeżeli chciałeś doładować konto za pomocą kodu lub zdrapki sprawdź, czy wpisałeś poprawnie numer. Nie pomogło? Zaloguj się do Panelu Klienta lajt-online i wyślij zgłoszenie lub napisz e-mail na adres: info@lajtmobile.pl z opisem sytuacji.

Gdzie mogę znaleźć pakiety i przydatne kody na kartę?

Wszystkie pakiety i przydatne kody USSD znajdziesz w zakładce Kody USSD.

Czy niewykorzystany pakiet przechodzi na kolejny miesiąc?

Nie. Pakiet jest aktywny przez 30 dni od daty jego aktywacji. Po tym okresie niewykorzystany pakiet przepada.

Czy mogę otrzymać FV za zakup startera lub Złotego Numeru?

Tak. Wystarczy, że w formularzu zamówienia podasz dane firmy, wtedy otrzymasz fakturę za zamówiony starter lub Złoty Numer.

Czy mogę otrzymać FV za doładowanie?

Tak. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie zgłoś się do nas. Możesz wysłać maila, zgłosić się przez Panel Klienta lub telefonicznie.

Jak zarejestrować kartę?

Rejestracji numeru możesz dokonać na trzy sposoby, zależnie od tego, gdzie zakupiłeś kartę.

1. Jeżeli kupiłeś kartę na stronie www.lajtmobile.pl

Zamawiając starter na stronie www.lajt mobile.pl, możesz jednocześnie dokonać jego rejestracji online

Krok 1: Złóż zamówienie i wypełnij dane

Podczas składania zamówienia na Starter lub Złoty Numer wypełnij wszystkie dane, które są niezbędne do zakupu oraz rejestracji numeru w sieci lajt mobile.

Krok 2: Potwierdź swoją tożsamość przelewem bankowym

W trakcie wykonywania płatności za zamówiony starter doliczymy opłatę 1,00 zł w celu potwierdzenie Twojej tożsamości. Ważne, abyś dokonał opłaty za zamówienie z imiennego konta bankowego. Imię i nazwisko właściciela rachunku muszą być zgodne z tymi, które podałeś w zamówieniu, gdyż dzięki temu możemy zarejestrować Twój numer.

Kwota 1,00 zł jest bezzwrotna i zostanie przekazana na cele charytatywne w ramach akcji #lajtowepomagnie.

UWAGA! Przelewy ekspresowe/natychmiastowe nie są akceptowane.

Gotowe! Witamy na pokładzie lajt mobile!

Do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu bankowego, otrzymasz SMS-a oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji Twojego numeru.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu rejestracji zapraszamy do kontaktu z naszym BOK.

2. Jeżeli kupiłeś starter w innym miejscu niż na stronie www.lajtmobile.pl

Jeśli zakupiłeś numer na innej stronie niż www.lajtmobile.pl, to możesz zarejestrować kartę przez kuriera lub w siedzibie lajt mobile. Uwaga, przed przyjazdem do siedziby upewnij się czy stacjonarne biuro jest czynne.

3. Chcesz zarejestrować numer przy pomocy kuriera

Krok 1: Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z naszym BOK poprzez wysłanie e-maila na adres: info@lajtmobille.pl lub telefonicznie pod numerem 727 700 700, abyśmy mogli wysłać do Ciebie formularz rejestracyjny w wersji papierowej. Jeśli podasz nam wszystkie dane, wpiszemy je we wniosku i wyślemy do Ciebie za pośrednictwem kuriera do podpisu.

Krok 2: Kurier potwierdzi dane

Przy kurierze należy podpisać formularz rejestracyjny oraz okazać ważny dokument tożsamości, w celu weryfikacji.

Pamiętaj, rejestracja numeru przy obecności kuriera jest dodatkowo płatna + 10,00 zł. Opłaty możesz dokonać podczas składania zamówienia na stronie lub na wskazany nr rachunku bankowego.

Gotowe! Witamy w lajt mobile

Do 2 dni roboczych od daty wpłynięcia formularza rejestracyjnego do nas, otrzymasz SMS-a oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rejestracji Twojego numeru

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu rejestracji zapraszamy do kontaktu z naszym BOK.

Jak doładować kartę?

Są trzy sposoby:

  1. Doładowania konta możesz dokonać przez stronę www.lajtmobile.pl, wybierając „Doładuj konto” w zakładce „Karta” lub po zalogowaniu się do Panelu Klienta lajt-online.
  2. Zasilenia konta można także dokonać za pośrednictwem swojej bankowości internetowej przy doładowaniu. Pamiętaj, aby wybrać doładowanie sieci Plus.
  3. Kolejnym sposobem jest użycie zdrapek lub kodów doładowujących konta sieci Plus, dostępnych stacjonarnie, zarówno w kioskach, jak i w sklepach.

Jak kupić Złoty Numer na kartę?

Złoty numer możesz kupić bezpośrednio z zakładki Złoty Numer lub podczas składania zamówienia na wybraną ofertę.

Gdzie mogę kupić starter lub pakiet na kartę?

Zarówno startery jak i pakiety na kartę są dostępne na naszej stronie internetowej w zakładkach “Kup starter” lub “Oferta na kartę”.

Cenimy twoją prywatność!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Polityka cookies

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto