Serwis i pomoc techniczna

Spis treści

Mój internet działa wolniej lub bardzo wolno

W pierszej kolejności sprawdź, czy nie wykorzystałeś swojego pakietu. Możesz zrobić to poprzez wpisanie kodu USSD *136# lub *121#. W wiadomości zwrotnej otrzymasz aktualnie obowiązujący Cię pakiet GB i wartość, jaka pozostała Ci do wykorzystania.

Jeśli masz jeszcze dostępny pakiet, a internet działa wolnej, może być to spowodowane większym obciążeniem nadajnika, z którego korzystasz. Tak czasem się zdarza, jest to problem okresowy i niebawem powinien ustąpić. Możesz w swoim telefonie wyłączyć LTE i spróbować korzystać z HSDP+, które w danym momencie może nie być tak wykorzystywane.

MMS-y nagle przestały działać

Prawdopodobnie Twój Android pobrał ustawienia naszego operatora infrastrukturalnego tj. plus w celu weryfikacji.

Wejdź w: Ustawienia -> Połączenia -> sieci komórkowe ->Nazwy punktów dostępu, a następnie zweryfikuj, czy na liście masz tylko 2 APN-y (INTERNET i MMS). Jeśli jest ich więcej, gdzie w nazwie jest wyraz „plus”, wejdź w tego APN-a, a następnie w górnym rogu kliknij trzy kropki i wybierz usuń. Tę czynność wykonaj dla wszystkich APN innych niż internet i mms.g.

Przekierowanie połączeń – co to takiego, jak to zrobić?

Przekierowanie połączeń można wykonać tylko z poziomu telefonu.

Wejdź w: ustawienia połączeń -> ustawienia dodatkowe -> przekazywanie połączeń.

Inne i bardziej zaawansowane opcje dotyczące przekierowań połączeń znajdziesz w ustawieniach swojego telefonu oraz na stronie www.lajtmobile.pl.

Gdzie mogę sprawdzić numer PIN lub PUK?

Twój jednorazowy numer PIN i PUK znajduje się na karcie, z której została wyłamana karta SIM.
Jeżeli nie posiadasz już tej karty zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer: 727 700 700. Konsultant poda Ci potrzebne numery, po wcześniejszej weryfikacji Twoich danych osobowych.

Zgubiony lub skradziony telefon – co robić?

Jeżeli zgubiłeś telefon lub został on skradziony, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz zrobić to na trzy sposoby:

  1. Skontaktuj się poprzez Panel Klienta.
  2. Wyślij wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl.
  3. Zadzwoń pod numer 727 700 700.

Jak aktywować i dezaktywować przekaz połączeń głosowych?

Aktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):

SPOSÓB NR 1

Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”.
Następnie aktywuj wybrany przekaz, wpisując numer telefonu, na który połączenia mają być przekierowane.

SPOSÓB NR 2

Wprowadź jeden z kodów USSD.

Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu.

Dezaktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):

SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie wybierz „Przekaz” i naciśnij „Dezaktywuj”.
SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD

Dla ofert prepaid zarządzanie ustawieniami przekazu połączeń jest możliwe z poziomu telefonu po wcześniejszym kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy muszę aktywować pocztę głosową?

Poczta głosowa jest uruchamiana automatycznie w momencie aktywacji Twojej karty SIM. W każdym momencie możesz dezaktywować pocztę głosową.

Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:

  1. formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna,
  2. wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl,
  3. zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.

Jak uruchomić transmisję danych na urządzeniu blackberry?

Wejdź w USTAWIENIA, następnie wybierz POŁĄCZENIA SIECIOWE, dalej wybierz SIEĆ KOMÓRKOWA.

Upewnij się, że opcja USŁUGI DANYCH jest włączona. Następnie kliknij przycisk APN, a w polu NAZWA PKT.DOSTĘP.(APN) wpisz „internet.gt„.

Pola NAZWA UŻYTKOWNIKA i HASŁO zostaw puste, kolejno kliknij ZAPISZ.

Jak zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych?

Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę.

Aby wyłączyć blokadę, użyj kodu: *101*00*17#

Usługę można włączyć i wyłączyć także przez zgłoszenie na e-mail pod adresem: info@lajtmobile.pl lub poprzez wysłanie zgłoszenia w Panelu Klienta.

Mam problem z wysyłaniem SMS-ów

Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.

Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.

Aby usługa działała prawidłowo, należy w ustawieniach wiadomości wprowadzić Numer Centrum Wiadomości

SMS: +48 601 000 310. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez:

  1. formularz kontaktowy na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna,
  2. wiadomość e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl,
  3. zgłoszenie awarii w Panelu Klienta,
  4. kontakt telefoniczny pod numerem: 727 700 700.

Mam problem z wykonywaniem połączeń. Usługi nie działają

Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.

Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.

Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:

  1. formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna,
  2. wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl,
  3. zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.

Cenimy twoją prywatność!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Polityka cookies

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto