fbpx
Tło kółka Tło kółka

Faktury i płatności

Informację jak czytać fakturę znajdziesz TUTAJ

Na pierwszym rachunku istnieje możliwość doliczenia kwoty abonamentu proporcjonalnie od dnia aktywacji numeru w sieci lajt mobile do pierwszego dnia bieżącego okresu rozliczeniowego.
Np. numer telefonu aktywował się w naszej sieci 16 marca (już po automatycznym wystawieniu faktur na początku marca), w takim wypadku w kwietniu oprócz pełnego abonamentu za kwiecień do rachunku zostanie doliczona proporcjonalna opłata za okres 16-31 marca.
Dodatkowo do pierwszego rachunku może być również doliczona jednorazowa opłata aktywacyjna w sieci lajt mobile.

Fakturę możesz opłacić poprzez:
– panel Klienta lajt-online.pl,
– tradycyjny przelew bankowy na indywidualny numer konta bankowego.
Pamiętaj, każdy Klient ma swój indywidualny numer konta do wpłat – widoczny jest on na fakturze oraz w panelu Klienta.

W sytuacji, gdy masz fakturę papierową i chcesz ją zmienić na e-fakturę, wystarczy że wyślesz do nas takie zgłoszenie poprzez panel klienta lajt-online.pl lub mailowo na info@lajtmobile.pl.

Co miesiąc e-fakturę otrzymasz na osobiste konto Klienta w panelu lajt-online.pl oraz na adres e-mail, który podany jest w umowie do 10 dnia każdego miesiąca.
Pamiętaj, warto sprawdzać zakładkę SPAM w skrzynce mailowej.

Nic nie musisz z nią robić. Jeżeli nie wydasz żadnych dyspozycji, nadpłata będzie widoczna na twoim koncie.
Jednak jeśli chcesz możesz zgłosić dyspozycję zwrotu nadpłaty w celu:
– przekazania na poczet przyszłych płatności na Twoim koncie abonenckim z aktywnym numerem;
– przeksięgowania na inne konto abonenckie lub preapeid w sieci lajt mobile;
– przekazania przelewem na wskazany zewnętrzny rachunek bankowy.

Doładowania konta możesz dokonać na dwa sposoby:
– przez Naszą stronę www.lajtmobile.pl wybierając DOŁADUJ KONTO w zakładce karta
– przez panel klienta,
– za pomocą kodów doładowujących sieci plus.

– Poprzez kontakt z naszym BOK pod numerem 727700700.
– Wysyłając zgłoszenie z panelu klienta.
– Przesyłając wiadomość na info@lajtmobile.pl.

Przesyłając zgłoszenie z panelu klienta lub na info@lajtmobile.pl.

Przyczyn wyższej kwoty na fakturze może być kilka.
Najczęstszą jest to, że okres rozliczeniowy dla każdego naszego Klienta jest taki sam i jest to okres od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Jeśli numer został aktywowany i pierwszy okres rozliczeniowy jest niepełny, pierwsza faktura jest z wyższą opłatą, proporcjonalnie wyliczoną od kwoty abonamentu podstawowego za okres od kiedy numer jest aktywny.
W innych przypadkach warto przesłać zgłoszenie poprzez panel klienta lub na info@lajtmobile.pl, a wtedy sprawdzimy poprawność naliczonych opłat.