fbpx
Tło kółka Tło kółka

Faktury i płatności

Informację jak czytać fakturę znajdziesz TUTAJ

Pierwsza faktura będzie podwyższona o jednorazową opłatę aktywacyjną za usługi w sieci lajt mobile.
Dodatkowo na pierwszym rachunku istnieje możliwość doliczenia kwoty abonamentu, proporcjonalnie od dnia aktywacji numeru w sieci lajt mobile do pierwszego dnia bieżącego okresu rozliczeniowego.
W przypadku, gdy numer aktywuje się w połowie miesiąca, za ten czas nie wystawimy faktury, w tym samym miesiącu. Dopiero faktura za następny miesiąc będzie zawierała pełną kwotę abonamentu za nowy okres rozliczeniowy oraz zaległą kwotę, proporcjonalną za poprzedni miesiąc.
W sytuacji, gdy realizowałeś umowę ze „Złotym Numerem” na kwotę do 100 PLN, opłata za wybrany numer będzie uwzględniona na pierwszej fakturze.

Fakturę możesz opłacić poprzez:
– Panel Klienta lajt-online.pl,
– tradycyjny przelew bankowy na indywidualny numer konta bankowego.
Pamiętaj, każdy klient ma swój indywidualny numer konta do wpłat – widoczny jest on na fakturze oraz w Panelu Klienta.

W sytuacji, gdy masz fakturę papierową i chcesz ją zmienić na e-fakturę, wystarczy że wyślesz do nas takie zgłoszenie poprzez Panel Klienta lajt-online.pl, wybierając temat zgłoszenia „FAKTURY I PŁATNOŚCI/e-faktura” lub e-mailowo na: info@lajtmobile.pl.

Co miesiąc e-fakturę otrzymasz na osobiste konto w panelu lajt-online.pl oraz na adres e-mail (który podany jest w umowie) do 10 dnia każdego miesiąca.
Pamiętaj, warto sprawdzać zakładkę SPAM w skrzynce e-mailowej.

Nic nie musisz z nią robić. Nadpłata będzie widoczna na Twoim koncie abonenckim i będzie zaksięgowana na poczet przyszłych płatności. Możesz także wydać dyspozycję zwrotu nadpłaty poprzez odpowiedni wniosek „WNIOSEK KLIENTA – ZWROT NADPŁATY/BŁĘDNEJ WPŁATY”, wskazując numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać zwrócona.

Doładowania konta możesz dokonać na poniższe sposoby:
– przez Naszą stronę www.lajtmobile.pl wybierając „Doładuj konto” w zakładce „Karta”,
– przez Panel Klienta,
– za pomocą kodów doładowujących sieci Plus.

– Wysyłając zgłoszenie z Panelu Klienta wybierając temat „FAKTURY I PŁATNOŚCI/Duplikat faktury”
– Przesyłając wiadomość na: info@lajtmobile.pl.

Przesyłając zgłoszenie z Panelu Klienta lub e-mail na: info@lajtmobile.pl.

Przyczyn wyższej kwoty na fakturze może być kilka.
Najczęstszą jest to, że okres rozliczeniowy dla każdego naszego klienta jest taki sam i jest to okres od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Jeśli numer został aktywowany i pierwszy okres rozliczeniowy jest niepełny, pierwsza faktura jest z wyższą opłatą, proporcjonalnie wyliczoną od kwoty abonamentu podstawowego za okres, od kiedy numer jest aktywny.
W innych przypadkach warto przesłać zgłoszenie poprzez Panel Klienta lub na info@lajtmobile.pl, a wtedy sprawdzimy poprawność naliczonych opłat.