fbpx
Tło kółka Tło kółka

Konfiguracja i internet

1. Po aktywacji karty w sieci lajt mobile automatycznie otrzymujesz SMSa z konfiguracją internetu oraz MMSów.
2. W przypadku gdy takiego SMSa nie otrzymasz wyślij bezpłatnego smsa pod numer 8090 o treści „INTERNET” lub SMS o treści „MMS” w zależności od tego czego ma dotyczyć konfiguracja. W przypadku gdy chcesz skonfigurować internet i MMSy wyślij dwa osobne SMSy, jeden o treści „INTERNET” drugi o treści „MMS”.
3. Jeśli konfiguracja automatyczna nie powiodła się, sprawdź ustawienia swojego telefonu zgodnie z parametrami zamieszczonymi na stronie Ustawienia internetu i MMS.

Jeśli po aktywacji karty w lajt mobile nie otrzymasz SMSa z konfiguracją internetu oraz MMSów, a konfiguracja automatyczna nie powiedzie się, zawsze możesz zrobić to ręcznie. Instrukcję znajdziesz TU.

W urządzeniu należy utworzyć nowy profil i uzupełnić pola:
– nazwa profilu – Telestrada
– APN – wybrać statycznie, wpisać: internet.gt
– Numer dostępowy – należy wprowadzić *99#
– Nazwa użytkownika – pole pozostawić puste
– Hasło – pole pozostawić puste

Powodem ograniczonej prędkości połączenia może być przekroczenie limitu danych.
W celu weryfikacji i  sprawdzenia czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego, wyślij maila na info@lajtmobiole.pl lub przez panel klienta.
Pamiętaj, że limit zostanie ponownie udostępniony od nowego okresu rozliczeniowego.

Ilość wykorzystanych danych najlepiej sprawdzić poprzez panel klienta. Prezentowane tam dane uwzględniają rzeczywistą taryfikację.
Możesz również uzyskać taką informację poprzez kontakt mailowy na info@lajtmobile.pl.

Możliwość zwiększenia limitu jest uzależniona od warunków podpisanej umowy.
W celu weryfikacji i  sprawdzenia czy w posiadanej taryfie możliwe jest dokupienie pakietu internetowego, wyślij maila na info@lajtmobiole.pl lub przez panel klienta.
Pakiety dodatkowe internetu nie obejmują oferty na kartę.