fbpx
Tło kółka Tło kółka

Korzystanie za granicą

Więcej informacji uzyskasz w Cenniku Usług Dodatkowych dla usługi w abonamencie oraz w Cenniku Usług Przedpłaconych Komórkowych dla usługi na kartę.
Cenniki dostępne w zakładce Dokumenty.

Mam usługę na abonament
Usługa roamingu na usługi głosowe jest aktywna automatycznie, jeśli nie możesz wykonać połączenia skontaktuj się z naszym BOK wysyłając e-maila na info@lajtmobile.pl.

Usługa roamingu na transfer danych poza granicami kraju wymaga aktywacji Abonenta poprzez Biuro Obsługi Klienta. W tym celu skontaktuj się za pomocą adresu e-mail: info@lajtmobile.pl.

Mam usługę na kartę
Usługa roamingu na usługi głosowe jest aktywna automatycznie, jeśli nie możesz wykonać połączenia skontaktuj się z nami wysyłając zapytanie na info@lajtmobile.pl lub przez panel klienta.

Usługa roamingu na transfer danych poza granicami kraju nie jest dostępna dla Użytkowników usługi na kartę.

Informacje o liczbie GB dostępnych w roamingu, w ramach pakietu krajowego znajdziesz w dokumencie „Limit roamingowy na transmisję danych w Strefie 1” w zakładce Dokumenty oraz poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta z panelu klienta lub mailowo na info@lajtmobile.pl.

Informacje na temat Bonusu krajowego znajdziesz TUTAJ

Tak, informacje dotyczące pakietów znajdziesz TU

Tak, jeśli korzystasz z pakietu GB w UE, pomniejszasz swój pakiet krajowy.

W przypadku wykorzystanie pakietu GB przyznanego w ramach abonamentu podstawowego, nie otrzymasz SMSa.
SMS-a o wykorzystaniu GB dostaniesz tylko w przypadku wykupionego pakietu dodatkowego na roaming EU.