fbpx
Tło kółka Tło kółka

Korzystanie za granicą

Więcej informacji uzyskasz w „Cenniku Usług Dodatkowych” dla usługi w abonamencie oraz w „Cenniku Usług Przedpłaconych Komórkowych” dla usługi na kartę.
Cenniki dostępne w zakładce „Dokumenty„.

Usługa roamingu na usługi głosowe jest aktywna automatycznie, jeśli nie możesz wykonać połączenia, wyślij zgłoszenie po zalogowaniu się do Panelu Klienta lub wysyłając e-maila na: info@lajtmobile.pl.

Usługa roamingu na transfer danych poza granicami kraju wymaga aktywacji abonenta poprzez Biuro Obsługi Klienta. Wyślij zgłoszenie po zalogowaniu się do Panelu Klienta lub wysyłając e-mail na: info@lajtmobile.pl. Roaming na transfer danych będzie ważny przez 30 dni.

Usługa roamingu na usługi głosowe jest aktywna automatycznie, jeśli nie możesz wykonać połączenia wyślij zgłoszenie po zalogowaniu się do Panelu Klienta lub wysyłając e-mail na: info@lajtmobile.pl.
Usługa roamingu na transfer danych poza granicami kraju nie jest dostępna dla Użytkowników usługi na kartę.

Informacje o liczbie GB, dostępnych w roamingu UE znajdziesz w dokumencie „Limit roamingowy na transmisję danych w Strefie 1”, znajdującym się w zakładce Dokumenty. Wystarczy, że znajdziesz wysokość opłaty abonamentowej, jaką obecnie płacisz w lajt mobile – dla której wskazano właściwy pakiet GB w roamingu UE. Pomoc możesz także uzyskać na chacie lajt mobile lub pisząc wiadomość na adres: info@lajtmobile.pl.

Informacje na temat Bonusu Krajowego znajdziesz TUTAJ

Tak, informacje dotyczące pakietów znajdziesz TU

Tak, jeśli korzystasz z pakietu GB w UE, pomniejszasz swój pakiet krajowy.