fbpx
Tło kółka Tło kółka

Serwis i pomoc

W celu zgłoszenia awarii należy skontaktować się z Operatorem za pomocą:
– formularza kontaktowego na stronie pomoc techniczna
– maila na info@lajtmobile.pl
panelu klienta.

Aby usługa działała prawidłowo, należy wprowadzić w ustawieniach wiadomości numer centrum wiadomości SMS +48601000310

Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę, aby wyłączyć blokadę *101*00*17#
Usługę można również włączyć i wyłączyć poprzez zgłoszenie e-mail info@lajtmobile.pl lub panel klienta.

Wejdź w [USTAWIENIA], a następnie wybierz [POŁĄCZENIA SIECIOWE], dalej [SIEĆ KOMÓRKOWA], upewnij się, że opcja [USŁUGI DANYCH] jest włączona, potem naciśnij przycisk [APN], w pole [NAZWA PKT. DOSTĘP. (APN)] wpisz internet.gt pole [NAZWA UŻYTKOWNIKA] i [HASŁO] pozostaw puste i naciśnij [ZAPISZ]

Poczta głosowa aktywowana jest w momencie aktywacji Twojej Karty SIM. Jeżeli jej nie dezaktywowałeś/aś to jest włączona.
Pamiętaj, w każdym momencie możesz dezaktywować i aktywować przekaz połączeń głosowych. Jak aktywować i dezaktywować przekaz połączeń głosowych?

Aktywacja przekazu połączeń

– Wyszukaj w menu aparatu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie aktywuj wybrany przekaz wpisując numer telefonu, na który połączenia mają być przekierowane.
Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu.

lub

– Wprowadź jeden z kodów USSD

Dezaktywacja przekazu połączeń

– Wyszukaj w menu aparatu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie wybierz przekaz i naciśnij „Dezaktywuj”.

lub

– Wprowadź jeden z kodów USSD

Niezwłocznie skontaktuj się z lajt mobile poprzez:
panel klienta,
– e-mail info@lajtmobile.pl
– telefonicznie: 727700700

Na jakość zasięgu może wpływać wiele czynników, na które jako Operator Wirtualny nie mamy wpływu. Mogą to być warunki atmosferyczne, ukształtowanie trenu czy struktura zabudowań, a nawet materiał, z którego wykonany jest budynek, w którym Abonent korzysta z usług.
Jeśli do tej pory jakość zasięgu spełniała oczekiwania Abonenta a od jakiegoś czasu jakość uległa pogorszeniu warto nam przesłać taką informację z poziomu panelu klienta lub na info@lajtmobile.pl z podaniem dokładnej lokalizacji. Wtedy przekazujemy informację na weryfikację zasięgową do Działu Technicznego, czy nadajnik w tej okolicy np. nie ma jakiejś awarii.