Poznaj usługę lajtBIZNES PRO!
lajtBIZNES PRO jest prostym w obsłudze narzędziem telekomunikacyjnym, które działa w chmurze. Dzięki niemu obniżysz koszty swojej firmy i zwiększysz zadowolenie klientów.
Korzyści dla Twojej firmy
Profesjonalny wizerunek Twojej firmy
Klient po dodzwonieniu się na Twoją infolinię otrzyma komunikat powitalny z nazwą firmy, z wybraną przez Ciebie zapowiedzią, godzinach pracy lub aktualnych promocjach.
Możliwość przeniesienia numerów lub nadania nowych
Możesz przenieść wszystkie swoje numery, które znają Twoi klienci. Jeśli chcesz możesz wybrać nowe z naszej puli numeracyjnej zupełnie za darmo.
Zarządzanie przez Panel Klienta
Samodzielnie możesz zmieniać ustawienia Wirtualnej Centrali, kierowanie połączeń, zapowiedzi głosowe, Menu, godziny pracy, wszystko zrobisz od ręki.
Zero inwestycji w dodatkowy sprzęt
Cały system zawarty jest w chmurze, więc nie musisz kupować dodatkowego sprzętu. Jeżeli Twoi pracownicy posiadają telefony komórkowe, będą mogli na nich pracować.
100% klientów dodzwoni się do Twojej firmy
Klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętości i dzięki komunikacie dowie się, które miejsce zajmuje w kolejce oczekujących.
Proste wdrożenie
Zbuduj schemat centrali, tak aby odpowiadał potrzebom firmy, Ty decydujesz o kierowaniu połączeń z infolinii do odpowiednich działów.
Przetestuj możliwości lajtBIZNES PRO
W ciągu 24h włączymy usługę lajtBIZNES PRO,
a nasi eksperci skonfigurują system całkowicie za darmo!
Funkcje lajtBiznesPRO
Menu głosowe
Po powitaniu Klient usłyszy Menu z wyborem odpowiedniego działu lub tematu. Przykład: “Połączenie z obsługą techniczną – wybierz 1; Dział reklamacji – wybierz 2”.
Kolejkowanie połączeń
Dzięki kolejkowaniu Klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętości. W przypadku zajętości linii klient dowie się, które zajmuje miejsce w kolejce oczekujących.
Nagrywanie rozmów
Dzięki tej funkcji możesz w dowolnym momencie wrócić do każdej rozmowy, a także wykorzystać ją, np. do wyjaśnienia sytuacji spornej z Klientem.
Komunikaty
Klient usłyszy komunikat, który możesz samodzielnie nagrać lub skorzystać z bezpłatnego generatora. Liczba komunikatów jest nieograniczona.
Bieżący podgląd
Pulpit z podglądem na aktualny stan połączeń pozwoli Ci lepiej zarządzać pracą Twoich konsultantów, co poprawi jakość i czas obsługi Klienta.
Statystyki i raporty
Możesz wygenerować dowolny raport z połączeń i zapisać go w wygodnym dla siebie formacie. Analizowanie raportów poprawi efektywność obsługi.
od 49,00 zł + VAT/mies.
Wystarczy, że wyślesz formularz, a nasi doradcy przygotują indywidualną ofertę dla Twojej firmy.
Najważniejsze
funkcje:
- Kolejkowanie połączeń
- Zapowiedzi głosowe
- Elementy menu (IVR)
- Komunikat po godzinach pracy
- Statystyki i raporty
- Panel zarządzania usługą online
- Wirtualny lektor (9 głosów)
START
- 2 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Kolejkowanie połączeń
- Zapowiedzi głosowe
- Elementy menu (IVR)
- Komunikat
po godzinach pracy - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania usługą online
- Wirtualny lektor (9 głosów)
-
BASIC
- 5 użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Kolejkowanie połączeń
- Zapowiedzi głosowe
- Elementy menu (IVR)
- Komunikat
po godzinach pracy - Nagrywanie rozmów
(1 zł/3 mies.) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania usługą online
- Pakiet 400 min. na połączenia wychodzące
- Czarna lista
- Lista do oddzwonienia
- Wirtualny lektor (9 głosów)
- Planowanie połączeń
-
BASIC PLUS
- 10+ użytkowników
(numerów wewnętrznych) - Kolejkowanie połączeń
- Zapowiedzi głosowe
- Elementy menu (IVR)
- Komunikat
po godzinach pracy - Nagrywanie rozmów
(1 zł/3 mies.) - Statystyki i raporty
- Panel zarządzania usługą online
- Pakiet > 600 min. na połączenia wychodzące
- Czarna lista
- Lista do oddzwonienia
- Wirtualny lektor PRO
- Planowanie połączeń
- Chet wewnętrzny
- Moduł kampanii
- API
-
Odsłuchaj przykładowe komunikaty
Komunikat powitalny
Zrób dobre, pierwsze wrażenie! Każdy, kto zadzwoni na Twój numer firmowy, usłyszy profesjonalny komunikat powitalny. Treść komunikatu ustalasz samodzielnie.
Odsłuchaj:
Kolejkowanie połączeń
Dzięki funkcji kolejkowania połączeń nie stracisz żadnego połączenia. Dodatkowo, jeżeli nie zatrudniasz pracowników, to Twoi klienci odniosą wrażenie, że czekają na obsługę.
Odsłuchaj:
Lektor PRO - profesjonalne głosy lektorskie
Skorzystaj z profesjonalnych głosów lektorskich, które przeczytają Twoje komunikaty głosowe w aż 5 językach! Odsłuchaj przykładowe głosy.
Odsłuchaj:
Komunikat po godzinach pracy
Ustaw komunikat, w którym poinformujesz, że Twoja firma już nie pracuje, a każda próba połączenia zostanie zarejestrowana, więc będziesz mógł oddzwonić do klientów.
Odsłuchaj:
Nagrywanie połączeń
Dzięki nagrywaniu połączeń z łatwością będziesz mógł rozwiązywać sytuacje sporne z klientami, ale też wrócić do ustaleń w rozmowie.
Odsłuchaj:
Trzy argumenty, żeby wypróbować lajtBIZNES PRO
Bez zmiany
numeru
Chcesz zachować swój obecny numer firmowy? Ustawimy odpowiednio przekierowania tak, żeby Twoi klienci nie musieli uczyć się nowego numeru Twojej firmy.
Bez wymiany sprzętu
Nie musisz inwestować w nowy i specjalistyczny sprzęt. Do uruchomienia lajtBiznes PRO wystarczy Ci telefon komórkowy i komputer lub laptop z dostępem do internetu.
Bez ingerencji
w umowę
Nie przejmuj się, że masz już umowę z innym operatorem. Do Twoich obecnych usług dodamy funkcje naszej infolinii bez konieczności zmiany sieci.
Co jeszcze zyskasz dzięki lajtBIZNES PRO?
Profesjonalny
wizerunek firmy
Dzięki podstawowym funkcjom Wirtualnej Centrali będziesz mógł zbudować profesjonalny wizerunek swojej firmy. Nawet, jeżeli nie posiadasz działu obsługi klienta, to możesz mimo wszystko sprawnie obsłużyć klientów.
Zadowoleni
klienci
Klienci nie będą mieć problemu z dodzwonieniem się do Twojej firmy. Odpowiednio ustawione funkcje dostarczą im wszystkich niezbędnych informacji i skrócą czas oczekiwania na połączenie, np. z konkretnym działem.
od 49,00 zł + VAT/mies.
Wystarczy, że wyślesz formularz, a nasi doradcy przygotują indywidualną ofertę dla Twojej firmy.
Najważniejsze
funkcje:
- Kolejkowanie połączeń
- Zapowiedzi głosowe
- Elementy menu (IVR)
- Komunikat po godzinach pracy
- Statystyki i raporty
- Panel zarządzania usługą online
- Wirtualny lektor (9 głosów)