Centrum pomocy

W centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii przeniesienia numeru do lajt mobile, faktur i płatności, pomocy technicznej, itp.

Centrum pomocy

Mój internet działa wolniej lub bardzo wolno

W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie wykorzystałeś swojego pakietu. Możesz zrobić to na dwa sposoby:

1. Poprzez wpisanie kodu USSD *136# lub *121#. W wiadomości zwrotnej otrzymasz aktualnie obowiązujący Cię pakiet GB i wartość, jaka pozostała Ci do wykorzystania.

2. W Panelu Klienta gdzie możesz również włączyć dodatkowy pakiet internetu w zakładce Usługi.

Jeśli masz jeszcze dostępny pakiet, a internet działa wolnej, może być to spowodowane większym obciążeniem nadajnika, z którego korzystasz. Tak czasem się zdarza, jest to problem okresowy i niebawem powinien ustąpić. Możesz w swoim telefonie wyłączyć LTE i spróbować korzystać z HSDP+, które w danym momencie może nie być tak wykorzystywane.

Jeżeli pakiet nie został wyczerpany, należy sprawdzić ustawienia urządzenia: 

1. Przejdź do ustawień swojego urządzenia i odszukaj Punkty Dostępu (APN)

2. Zresetuj/Przywróć je domyślnie i edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając dwa elementy: Nazwa i APN, jak niżej:

Nazwa: Internet
APN: Internet

W smartfonach marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na “internet” (pozostałe pola zostawiamy puste).

Szczegółowa konfiguracja wraz ustawieniem MMS.

Problemy z transmisją danych w roamingu

OPCJA 1: W pierwszej kolejności upewnij się, że masz aktywną usługę Roamingu. Sprawdzisz to, logując się do swojego konta w Panelu Klienta w zakładce Usługi.

OPCJA 2: Jeżeli mimo aktywnej usługi, internet dalej nie działa, to przejdź w urządzeniu do ustawień i odszukaj Punkty dostępu (APN), następnie Zresetuj/Przywróć je domyślnie i Edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając Nazwa i APN jak niżej:

Nazwa: Internet
APN: Internet

Dla smartfonów marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na internet (pozostałe pola zostawiamy puste)

OPCJA 3: Jeżeli transfer danych dalej nie działa poza granicami Polski, wówczas należy sprawdzić w ustawieniach sieci czy mamy zapisane tylko i wyłącznie dwa APN-y: Internet i MMS. Jeżeli pojawia się więcej APN-ów, niż te dwa, to trzeba usunąć pozostałe i pozostawić tylko te dwa.

W przypadku, gdy tak jest, a w APN jest “plus”, to należy zmienić na “internet” lub odwrotnie – “internet” na “plus”. Jeżeli to nie pomoże, należy zmienić tryb wyszukiwania sieci na ręczny i spróbować zalogować się do każdej dostępnej sieci i sprawdzić jej działanie.

Profilaktycznie proszę upewnić się, że telefon wybrał automatycznie operatora zgodnego z listą operatorów w przeciwnym razie należy wybrać partnera roamingowego ręcznie.

Szczegółowa konfiguracja wraz z ustawieniami wiadomości MMS.

MMS-y nagle przestały działać

Prawdopodobnie Twoje urządzenie pobrało ustawienia naszego operatora infrastrukturalnego, czyli sieci Plus.

W celu weryfikacji wejdź w: Ustawienia -> Połączenia -> Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępu, a następnie zweryfikuj, czy na liście masz tylko 2 APN-y (INTERNET i MMS). 

Jeśli jest ich więcej, gdzie w nazwie jest wyraz „plus”, wejdź w tego APN-a, a następnie w górnym rogu kliknij trzy kropki i wybierz usuń. Tę czynność wykonaj dla wszystkich APN innych, niż Internet i MMS.

Przekierowanie połączeń – co to takiego, jak je włączyć?

Przekierowanie połączeń można wykonać tylko z poziomu telefonu.

Wejdź w “Ustawienia” swojego urządzenia i kliknij: Ustawienia połączeń -> Ustawienia dodatkowe -> Przekazywanie połączeń.

Gdzie mogę sprawdzić numer PIN lub PUK?

Twój jednorazowy numer PIN i PUK znajduje się na karcie, z której została wyłamana karta SIM.
Jeżeli nie posiadasz już tej karty zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer: 727 700 700. Konsultant poda Ci potrzebne numery, po wcześniejszej weryfikacji Twoich danych osobowych.

Zgubiony lub skradziony telefon – co robić?

Jeżeli zgubiłeś telefon lub został on skradziony, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz zrobić to na trzy sposoby:

  1. Skontaktuj się poprzez Panel Klienta.
  2. Wyślij wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl.
  3. Zadzwoń pod numer 727 700 700.

Jak aktywować i dezaktywować przekaz połączeń głosowych?

Aktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):

SPOSÓB NR 1

Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”.
Następnie aktywuj wybrany przekaz, wpisując numer telefonu, na który połączenia mają być przekierowane.

SPOSÓB NR 2

Wprowadź jeden z kodów USSD.

Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu.

Dezaktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):

SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie wybierz „Przekaz” i naciśnij „Dezaktywuj”.


SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD

Dla ofert prepaid zarządzanie ustawieniami przekazu połączeń jest możliwe z poziomu telefonu po wcześniejszym kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy muszę aktywować pocztę głosową?

Poczta głosowa jest uruchamiana automatycznie w momencie aktywacji Twojej karty SIM. W każdym momencie możesz dezaktywować pocztę głosową.

Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:

  1. Formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna.
  2. Wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl.
  3. Zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.

Jak zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych?

Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę.

Aby wyłączyć blokadę, użyj kodu: *101*00*17#

Usługę można włączyć i wyłączyć także przez zgłoszenie na e-mail pod adresem: info@lajtmobile.pl lub poprzez wysłanie zgłoszenia w Panelu Klienta.

Mam problem z wysyłaniem SMS-ów

Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.

Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.

Aby usługa działała prawidłowo, należy w ustawieniach wiadomości wprowadzić Numer Centrum Wiadomości

SMS: +48 601 000 310. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem:

  1. Formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna.
  2. Wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl.
  3. Zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.
  4. Kontaktu telefonicznego pod numerem: 727 700 700.

Mam problem z wykonywaniem połączeń. Usługi nie działają

Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.

Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.

Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:

  1. Formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna.
  2. Wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl.
  3. Zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.

Kiedy mój numer będzie aktywny?

O aktywacji nowego numeru poinformujemy Cię w wiadomości SMS, którą wyślemy na numer kontaktowy z Umowy.

Włączenie nowego numeru, (jeżeli nie ustalono terminu  indywidualnie) odbywa się w ciągu 5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

W przypadku migracji numeru do naszej sieci, SMS z datą aktywacji wysyłamy na numer przenoszony.

Pamiętaj, by w dniu aktywacji ponownie uruchomić urządzenie jeżeli wcześniej karta była w w nim umieszczona.

Zadzwoń do Konsultanta Biznesowego: 727727187

Cenimy twoją prywatność!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Polityka cookies

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto