Panel klienta

Twój numer został już aktywowany w naszej sieci? 
To świetnie! Teraz możesz zarejestrować się w Panelu Klienta
i zarządzać swoim kontem w lajt mobile!

  1. Przejdź do Panelu Klienta
  2. Wpisz swój numer telefonu
  3. Wpisz kod weryfikacyjny
  4. Utwórz hasło do konta
  5. Zarządzaj #na_lajcie
Internet mobilny na kartę w lajt mobile

Korzyści

Korzystanie z Panelu Klienta ma wiele zalet. Przede wszytskim umożliwia samodzielne zarządzanie usługami bez konieczności kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Dzięki niemu możesz szybko sprawdzić bieżące saldo, dokonać płatności i monitorować zużycie swojego pakietu internetowego. Panel Klienta jest doskonałą opcją dla tych, którzy cenią sobie wygodę i chcą załatwiać większość spraw samodzielnie, w dogodnym dla siebie czasie. Poznaj funkcje, które znajdziesz na lajt-online:
Dzięki podglądowi bieżącego salda (dla usług na abonament) lub aktualnego stanu konta (dla usług na kartę) możesz w dowolnym momencie sprawdzić, czy wszystkie płatności są uregulowane lub doładować konto. W Panelu możesz w szybki sposób uregulować płatności lub doładować konto poprzez bezpieczny system płatności PayU lub Przelewy24.
W przypadku niejasności zawsze możesz sprawdzić, jakie faktury widnieją na Twoim koncie i w jakim terminie dokonałeś płatności. Użytkownicy oferty na kartą mogą także sprawdzić archiwum swoich doładowań.
W dowolnym momencie możesz sprawdzić liczbę i czas trwania połączeń, wysłanych SMS-ów i MMS-ów we wskazanym okresie (do 60 dni wstecz), a także wygenerować i pobrać billing. 
W Panelu łatwo sprawdzisz aktywne na Twoim numerze usługi oraz blokady. Będziesz mógł również zarządzać włączaniem i wyłączaniem wybranych usług, bez konieczności kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Możesz stale monitorować ilość GB, jaka została Ci do końca okresu rozliczeniowego w Twoim abonamencie. Jeżeli stwierdzisz, że potrzebujesz więcej internetu możesz zwiększyć swój pakiet w dowolnym momencie.
Doładowania konta z poziomu Panelu możesz dokonać poprzez bezpieczny system płatności PayU lub Przelewy24. Zajmuje to tylko kilka sekund.
Formularz zgłoszenia w Panelu Klienta pozwala na bardzo szybki kontakt z BOK. Zgłoszenia z Panelu są rozpatrywane priorytetowo – odpowiedź otrzymasz w ciągu 24 godzin.
Nie wiesz co wybrać? Wyślij formularz

Wyślij formularz!

Oddzwonimy i pomożemy ci wybrać ofertę na najtańszy abonament w lajt mobile!

Zadzwoń do Konsultanta Biznesowego: 727727187

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto