Centrum pomocy

W centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii przeniesienia numeru do lajt mobile, faktur i płatności, pomocy technicznej, itp.

Centrum pomocy

Mój internet działa wolniej lub bardzo wolno

W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie wykorzystałeś swojego pakietu. Możesz zrobić to na dwa sposoby:

1. Poprzez wpisanie kodu USSD *136# lub *121#. W wiadomości zwrotnej otrzymasz aktualnie obowiązujący Cię pakiet GB i wartość, jaka pozostała Ci do wykorzystania.

2. W Panelu Klienta gdzie możesz również włączyć dodatkowy pakiet internetu w zakładce Usługi.

Jeśli masz jeszcze dostępny pakiet, a internet działa wolnej, może być to spowodowane większym obciążeniem nadajnika, z którego korzystasz. Tak czasem się zdarza, jest to problem okresowy i niebawem powinien ustąpić. Możesz w swoim telefonie wyłączyć LTE i spróbować korzystać z HSDP+, które w danym momencie może nie być tak wykorzystywane.

Jeżeli pakiet nie został wyczerpany, należy sprawdzić ustawienia urządzenia: 

1. Przejdź do ustawień swojego urządzenia i odszukaj Punkty Dostępu (APN)

2. Zresetuj/Przywróć je domyślnie i edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając dwa elementy: Nazwa i APN, jak niżej:

Nazwa: Internet
APN: Internet

W smartfonach marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na “internet” (pozostałe pola zostawiamy puste).

Szczegółowa konfiguracja wraz ustawieniem MMS.

Problemy z transmisją danych w roamingu

OPCJA 1: W pierwszej kolejności upewnij się, że masz aktywną usługę Roamingu. Sprawdzisz to, logując się do swojego konta w Panelu Klienta w zakładce Usługi.

OPCJA 2: Jeżeli mimo aktywnej usługi, internet dalej nie działa, to przejdź w urządzeniu do ustawień i odszukaj Punkty dostępu (APN), następnie Zresetuj/Przywróć je domyślnie i Edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając Nazwa i APN jak niżej:

Nazwa: Internet
APN: Internet

Dla smartfonów marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na internet (pozostałe pola zostawiamy puste)

OPCJA 3: Jeżeli transfer danych dalej nie działa poza granicami Polski, wówczas należy sprawdzić w ustawieniach sieci czy mamy zapisane tylko i wyłącznie dwa APN-y: Internet i MMS. Jeżeli pojawia się więcej APN-ów, niż te dwa, to trzeba usunąć pozostałe i pozostawić tylko te dwa.

W przypadku, gdy tak jest, a w APN jest “plus”, to należy zmienić na “internet” lub odwrotnie – “internet” na “plus”. Jeżeli to nie pomoże, należy zmienić tryb wyszukiwania sieci na ręczny i spróbować zalogować się do każdej dostępnej sieci i sprawdzić jej działanie.

Profilaktycznie proszę upewnić się, że telefon wybrał automatycznie operatora zgodnego z listą operatorów w przeciwnym razie należy wybrać partnera roamingowego ręcznie.

Szczegółowa konfiguracja wraz z ustawieniami wiadomości MMS.

MMS-y nagle przestały działać

Prawdopodobnie Twoje urządzenie pobrało ustawienia naszego operatora infrastrukturalnego, czyli sieci Plus.

W celu weryfikacji wejdź w: Ustawienia -> Połączenia -> Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępu, a następnie zweryfikuj, czy na liście masz tylko 2 APN-y (INTERNET i MMS). 

Jeśli jest ich więcej, gdzie w nazwie jest wyraz „plus”, wejdź w tego APN-a, a następnie w górnym rogu kliknij trzy kropki i wybierz usuń. Tę czynność wykonaj dla wszystkich APN innych, niż Internet i MMS.

Przekierowanie połączeń – co to takiego, jak je włączyć?

Przekierowanie połączeń można wykonać tylko z poziomu telefonu.

Wejdź w “Ustawienia” swojego urządzenia i kliknij: Ustawienia połączeń -> Ustawienia dodatkowe -> Przekazywanie połączeń.

Gdzie mogę sprawdzić numer PIN lub PUK?

Twój jednorazowy numer PIN i PUK znajduje się na karcie, z której została wyłamana karta SIM.
Jeżeli nie posiadasz już tej karty zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer: 727 700 700. Konsultant poda Ci potrzebne numery, po wcześniejszej weryfikacji Twoich danych osobowych.

Zgubiony lub skradziony telefon – co robić?

Jeżeli zgubiłeś telefon lub został on skradziony, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz zrobić to na trzy sposoby:

  1. Skontaktuj się poprzez Panel Klienta.
  2. Wyślij wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl.
  3. Zadzwoń pod numer 727 700 700.

Jak aktywować i dezaktywować przekaz połączeń głosowych?

Aktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):

SPOSÓB NR 1

Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”.
Następnie aktywuj wybrany przekaz, wpisując numer telefonu, na który połączenia mają być przekierowane.

SPOSÓB NR 2

Wprowadź jeden z kodów USSD.

Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu.

Dezaktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):

SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie wybierz „Przekaz” i naciśnij „Dezaktywuj”.


SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD

Dla ofert prepaid zarządzanie ustawieniami przekazu połączeń jest możliwe z poziomu telefonu po wcześniejszym kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy muszę aktywować pocztę głosową?

Poczta głosowa jest uruchamiana automatycznie w momencie aktywacji Twojej karty SIM. W każdym momencie możesz dezaktywować pocztę głosową.

Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:

  1. Formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna.
  2. Wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl.
  3. Zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.

Jak zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych?

Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę.

Aby wyłączyć blokadę, użyj kodu: *101*00*17#

Usługę można włączyć i wyłączyć także przez zgłoszenie na e-mail pod adresem: info@lajtmobile.pl lub poprzez wysłanie zgłoszenia w Panelu Klienta.

Mam problem z wysyłaniem SMS-ów

Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.

Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.

Aby usługa działała prawidłowo, należy w ustawieniach wiadomości wprowadzić Numer Centrum Wiadomości

SMS: +48 601 000 310. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem:

  1. Formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna.
  2. Wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl.
  3. Zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.
  4. Kontaktu telefonicznego pod numerem: 727 700 700.

Mam problem z wykonywaniem połączeń. Usługi nie działają

Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.

Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.

Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:

  1. Formularza kontaktowego na stronie www.lajtmobile.pl: Pomoc Techniczna.
  2. Wiadomości e-mail, którą należy wysłać na adres info@lajtmobile.pl.
  3. Zgłoszenia awarii w Panelu Klienta.

Kiedy mój numer będzie aktywny?

O aktywacji nowego numeru poinformujemy Cię w wiadomości SMS, którą wyślemy na numer kontaktowy z Umowy.

Włączenie nowego numeru, (jeżeli nie ustalono terminu  indywidualnie) odbywa się w ciągu 5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.

W przypadku migracji numeru do naszej sieci, SMS z datą aktywacji wysyłamy na numer przenoszony.

Pamiętaj, by w dniu aktywacji ponownie uruchomić urządzenie jeżeli wcześniej karta była w w nim umieszczona.

Zadzwoń do Konsultanta Biznesowego: 727727187

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto