Centrum pomocy
W centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii przeniesienia numeru do lajt mobile, faktur i płatności, pomocy technicznej, itp.
W centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii przeniesienia numeru do lajt mobile, faktur i płatności, pomocy technicznej, itp.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie wykorzystałeś swojego pakietu. Możesz zrobić to na dwa sposoby:
1. Poprzez wpisanie kodu USSD *136# lub *121#. W wiadomości zwrotnej otrzymasz aktualnie obowiązujący Cię pakiet GB i wartość, jaka pozostała Ci do wykorzystania.
2. W Panelu Klienta gdzie możesz również włączyć dodatkowy pakiet internetu w zakładce Usługi.
Jeśli masz jeszcze dostępny pakiet, a internet działa wolnej, może być to spowodowane większym obciążeniem nadajnika, z którego korzystasz. Tak czasem się zdarza, jest to problem okresowy i niebawem powinien ustąpić. Możesz w swoim telefonie wyłączyć LTE i spróbować korzystać z HSDP+, które w danym momencie może nie być tak wykorzystywane.
Jeżeli pakiet nie został wyczerpany, należy sprawdzić ustawienia urządzenia:
1. Przejdź do ustawień swojego urządzenia i odszukaj Punkty Dostępu (APN)
2. Zresetuj/Przywróć je domyślnie i edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając dwa elementy: Nazwa i APN, jak niżej:
Nazwa: Internet
APN: Internet
W smartfonach marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na “internet” (pozostałe pola zostawiamy puste).
Szczegółowa konfiguracja wraz ustawieniem MMS.
OPCJA 1: W pierwszej kolejności upewnij się, że masz aktywną usługę Roamingu. Sprawdzisz to, logując się do swojego konta w Panelu Klienta w zakładce Usługi.
OPCJA 2: Jeżeli mimo aktywnej usługi, internet dalej nie działa, to przejdź w urządzeniu do ustawień i odszukaj Punkty dostępu (APN), następnie Zresetuj/Przywróć je domyślnie i Edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając Nazwa i APN jak niżej:
Nazwa: Internet
APN: Internet
Dla smartfonów marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na internet (pozostałe pola zostawiamy puste)
OPCJA 3: Jeżeli transfer danych dalej nie działa poza granicami Polski, wówczas należy sprawdzić w ustawieniach sieci czy mamy zapisane tylko i wyłącznie dwa APN-y: Internet i MMS. Jeżeli pojawia się więcej APN-ów, niż te dwa, to trzeba usunąć pozostałe i pozostawić tylko te dwa.
W przypadku, gdy tak jest, a w APN jest “plus”, to należy zmienić na “internet” lub odwrotnie – “internet” na “plus”. Jeżeli to nie pomoże, należy zmienić tryb wyszukiwania sieci na ręczny i spróbować zalogować się do każdej dostępnej sieci i sprawdzić jej działanie.
Profilaktycznie proszę upewnić się, że telefon wybrał automatycznie operatora zgodnego z listą operatorów w przeciwnym razie należy wybrać partnera roamingowego ręcznie.
Szczegółowa konfiguracja wraz z ustawieniami wiadomości MMS.
Prawdopodobnie Twoje urządzenie pobrało ustawienia naszego operatora infrastrukturalnego, czyli sieci Plus.
W celu weryfikacji wejdź w: Ustawienia -> Połączenia -> Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępu, a następnie zweryfikuj, czy na liście masz tylko 2 APN-y (INTERNET i MMS).
Jeśli jest ich więcej, gdzie w nazwie jest wyraz „plus”, wejdź w tego APN-a, a następnie w górnym rogu kliknij trzy kropki i wybierz usuń. Tę czynność wykonaj dla wszystkich APN innych, niż Internet i MMS.
Przekierowanie połączeń można wykonać tylko z poziomu telefonu.
Wejdź w “Ustawienia” swojego urządzenia i kliknij: Ustawienia połączeń -> Ustawienia dodatkowe -> Przekazywanie połączeń.
Twój jednorazowy numer PIN i PUK znajduje się na karcie, z której została wyłamana karta SIM.
Jeżeli nie posiadasz już tej karty zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer: 727 700 700. Konsultant poda Ci potrzebne numery, po wcześniejszej weryfikacji Twoich danych osobowych.
Jeżeli zgubiłeś telefon lub został on skradziony, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz zrobić to na trzy sposoby:
Aktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):
SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”.
Następnie aktywuj wybrany przekaz, wpisując numer telefonu, na który połączenia mają być przekierowane.
SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD.
Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu.
Dezaktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):
SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie wybierz „Przekaz” i naciśnij „Dezaktywuj”.
SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD
Dla ofert prepaid zarządzanie ustawieniami przekazu połączeń jest możliwe z poziomu telefonu po wcześniejszym kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Poczta głosowa jest uruchamiana automatycznie w momencie aktywacji Twojej karty SIM. W każdym momencie możesz dezaktywować pocztę głosową.
Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:
Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę.
Aby wyłączyć blokadę, użyj kodu: *101*00*17#
Usługę można włączyć i wyłączyć także przez zgłoszenie na e-mail pod adresem: info@lajtmobile.pl lub poprzez wysłanie zgłoszenia w Panelu Klienta.
Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.
Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.
Aby usługa działała prawidłowo, należy w ustawieniach wiadomości wprowadzić Numer Centrum Wiadomości
SMS: +48 601 000 310. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem:
Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.
Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.
Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:
O aktywacji nowego numeru poinformujemy Cię w wiadomości SMS, którą wyślemy na numer kontaktowy z Umowy.
Włączenie nowego numeru, (jeżeli nie ustalono terminu indywidualnie) odbywa się w ciągu 5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
W przypadku migracji numeru do naszej sieci, SMS z datą aktywacji wysyłamy na numer przenoszony.
Pamiętaj, by w dniu aktywacji ponownie uruchomić urządzenie jeżeli wcześniej karta była w w nim umieszczona.
Oferta
Strefa Klienta
O nas
Infolinia
+48 727 700 700
Nasza infolinia jest czynna:
pon.-pt. 8:00-20:00,
sob. 9:00-17:00
Znajdź nas
Copyright © 2024 lajt mobile – wszelkie prawa zastrzeżone
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA zgodnie z Polityką Prywatności i Warunkami korzystania z usług Google.
lajt mobile
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.