Centrum pomocy
W centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii przeniesienia numeru do lajt mobile, faktur i płatności, pomocy technicznej, itp.
W centrum pomocy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii przeniesienia numeru do lajt mobile, faktur i płatności, pomocy technicznej, itp.
W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie wykorzystałeś swojego pakietu. Możesz zrobić to na dwa sposoby:
1. Poprzez wpisanie kodu USSD *136# lub *121#. W wiadomości zwrotnej otrzymasz aktualnie obowiązujący Cię pakiet GB i wartość, jaka pozostała Ci do wykorzystania.
2. W Panelu Klienta gdzie możesz również włączyć dodatkowy pakiet internetu w zakładce Usługi.
Jeśli masz jeszcze dostępny pakiet, a internet działa wolnej, może być to spowodowane większym obciążeniem nadajnika, z którego korzystasz. Tak czasem się zdarza, jest to problem okresowy i niebawem powinien ustąpić. Możesz w swoim telefonie wyłączyć LTE i spróbować korzystać z HSDP+, które w danym momencie może nie być tak wykorzystywane.
Jeżeli pakiet nie został wyczerpany, należy sprawdzić ustawienia urządzenia:
1. Przejdź do ustawień swojego urządzenia i odszukaj Punkty Dostępu (APN)
2. Zresetuj/Przywróć je domyślnie i edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając dwa elementy: Nazwa i APN, jak niżej:
Nazwa: Internet
APN: Internet
W smartfonach marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na “internet” (pozostałe pola zostawiamy puste).
Szczegółowa konfiguracja wraz ustawieniem MMS.
OPCJA 1: W pierwszej kolejności upewnij się, że masz aktywną usługę Roamingu. Sprawdzisz to, logując się do swojego konta w Panelu Klienta w zakładce Usługi.
OPCJA 2: Jeżeli mimo aktywnej usługi, internet dalej nie działa, to przejdź w urządzeniu do ustawień i odszukaj Punkty dostępu (APN), następnie Zresetuj/Przywróć je domyślnie i Edytuj punkt dostępu Plus internet zmieniając Nazwa i APN jak niżej:
Nazwa: Internet
APN: Internet
Dla smartfonów marki Apple należy przejść do Ustawienia > Sieć komórkowa > Sieć komórkowa danych i zmienić wszystkie pozycje APN na internet (pozostałe pola zostawiamy puste)
OPCJA 3: Jeżeli transfer danych dalej nie działa poza granicami Polski, wówczas należy sprawdzić w ustawieniach sieci czy mamy zapisane tylko i wyłącznie dwa APN-y: Internet i MMS. Jeżeli pojawia się więcej APN-ów, niż te dwa, to trzeba usunąć pozostałe i pozostawić tylko te dwa.
W przypadku, gdy tak jest, a w APN jest “plus”, to należy zmienić na “internet” lub odwrotnie – “internet” na “plus”. Jeżeli to nie pomoże, należy zmienić tryb wyszukiwania sieci na ręczny i spróbować zalogować się do każdej dostępnej sieci i sprawdzić jej działanie.
Profilaktycznie proszę upewnić się, że telefon wybrał automatycznie operatora zgodnego z listą operatorów w przeciwnym razie należy wybrać partnera roamingowego ręcznie.
Szczegółowa konfiguracja wraz z ustawieniami wiadomości MMS.
Prawdopodobnie Twoje urządzenie pobrało ustawienia naszego operatora infrastrukturalnego, czyli sieci Plus.
W celu weryfikacji wejdź w: Ustawienia -> Połączenia -> Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępu, a następnie zweryfikuj, czy na liście masz tylko 2 APN-y (INTERNET i MMS).
Jeśli jest ich więcej, gdzie w nazwie jest wyraz „plus”, wejdź w tego APN-a, a następnie w górnym rogu kliknij trzy kropki i wybierz usuń. Tę czynność wykonaj dla wszystkich APN innych, niż Internet i MMS.
Przekierowanie połączeń można wykonać tylko z poziomu telefonu.
Wejdź w “Ustawienia” swojego urządzenia i kliknij: Ustawienia połączeń -> Ustawienia dodatkowe -> Przekazywanie połączeń.
Twój jednorazowy numer PIN i PUK znajduje się na karcie, z której została wyłamana karta SIM.
Jeżeli nie posiadasz już tej karty zadzwoń do naszego Biura Obsługi Klienta pod numer: 727 700 700. Konsultant poda Ci potrzebne numery, po wcześniejszej weryfikacji Twoich danych osobowych.
Jeżeli zgubiłeś telefon lub został on skradziony, niezwłocznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz zrobić to na trzy sposoby:
Aktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):
SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”.
Następnie aktywuj wybrany przekaz, wpisując numer telefonu, na który połączenia mają być przekierowane.
SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD.
Dokładna lokalizacja i nazwa wyszczególnionych opcji menu uzależniona jest od Twojego telefonu.
Dezaktywacja przekazu połączeń (dwa sposoby):
SPOSÓB NR 1
Wyszukaj w menu telefonu „Przekierowania” – „Przekaz połączeń głosowych”. Następnie wybierz „Przekaz” i naciśnij „Dezaktywuj”.
SPOSÓB NR 2
Wprowadź jeden z kodów USSD
Dla ofert prepaid zarządzanie ustawieniami przekazu połączeń jest możliwe z poziomu telefonu po wcześniejszym kontakcie z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Poczta głosowa jest uruchamiana automatycznie w momencie aktywacji Twojej karty SIM. W każdym momencie możesz dezaktywować pocztę głosową.
Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:
Aby zablokować połączenia z numerów zastrzeżonych wpisz kod *101*11*17# i naciśnij zieloną słuchawkę.
Aby wyłączyć blokadę, użyj kodu: *101*00*17#
Usługę można włączyć i wyłączyć także przez zgłoszenie na e-mail pod adresem: info@lajtmobile.pl lub poprzez wysłanie zgłoszenia w Panelu Klienta.
Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.
Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.
Aby usługa działała prawidłowo, należy w ustawieniach wiadomości wprowadzić Numer Centrum Wiadomości
SMS: +48 601 000 310. Jeżeli problem nie zostanie rozwiązany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem:
Krok 1: Wyłącz i włącz telefon.
Krok 2: Przełóż kartę do innego urządzenia i zweryfikuj, czy problem ustąpił.
Jeżeli problem nie ustąpił, zgłoś się do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą:
O aktywacji nowego numeru poinformujemy Cię w wiadomości SMS, którą wyślemy na numer kontaktowy z Umowy.
Włączenie nowego numeru, (jeżeli nie ustalono terminu indywidualnie) odbywa się w ciągu 5 dni roboczych od momentu nadania przesyłki.
W przypadku migracji numeru do naszej sieci, SMS z datą aktywacji wysyłamy na numer przenoszony.
Pamiętaj, by w dniu aktywacji ponownie uruchomić urządzenie jeżeli wcześniej karta była w w nim umieszczona.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.