fbpx
Tło kółka Tło kółka

Oferta na kartę

1. Wypełnij formularz z danymi w zakładce „PRZENIEŚ NUMER”.
2. Wykonaj przelew autoryzacyjny.
3. Potwierdź zamówienie poprzez e-maila.
4. Po zaakceptowaniu warunków, po 5 dniach, za pośrednictwem Poczty Polskiej, powinna dotrzeć do Ciebie Karta SIM.
Wszystko online!

Starter z wysyłką pod wskazany adres możesz kupić bezpośrednio przez naszą stronę, korzystając z bezpiecznych płatności online.

Masz dwa sposoby zakupu „Złotego Numeru”:
Sposób 1: Dokonaj zakupu na stronie https://lajtmobile.pl/zamowienie/kup-starter/
Wybierz numer, który Cię interesuje. Opłać zamówienie przez bezpieczny system płatności PayU lub Przelewy24. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy do Ciebie kartę SIM Pocztą Polską.
Sposób 2: Możesz zamówić „Złoty Numer” do Umowy. Wypełniając formularz zamówienia zaznacz „Złoty Numer” i wybierz numer, który Cię interesuje. Dalsze kroki zależą od kwoty za wybrany numer:
„Złoty Numer” do ≤ 100 zł – Opłata zostanie wyszczególniona na pierwszej fakturze wystawionej dla Abonenta za usługi telekomunikacyjne. Tym samym, po otrzymaniu Twojego zamówienia przystępujemy do realizacji umowy.
„Złoty Numer” do > 100 zł – Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-maila z informacją, że należy opłacić wybrany numer na podane dane. Po otrzymaniu wpłaty przystąpimy do realizacji umowy, a numer zostanie wysłany Pocztą Polską.

Po złożeniu zamówienia możesz zrobić to bezpośrednio za pomocą PayU.
Ewentualnie, możesz wpłacić kwotę na konto: 65109000048535000000107120, podając w tytule przelewu numer zamówienia i ewentualnie nr telefonu.

1. Wypełnij formularz rejestracyjny, dostępny na stronie https://lajtmobile.pl/zarejestruj
2. Dokonaj autoryzacyjnego przelewu z imiennego konta bankowego, w celu potwierdzenia swojej tożsamości. Dane do przelewu znajdziesz na stronie https://lajtmobile.pl/zarejestruj. Środki z przelewu (1-100 PLN) zasilą rejestrowany numer telefonu. Dane z przelewu muszą być zgodne z danymi z Formularza Rejestracyjnego.
PAMIĘTAJ:
Rejestracja na warunkach od 25.07.2016 obowiązuje WSZYSTKICH NOWYCH użytkowników usługi lajt mobile #NA_KARTĘ, którzy zakupili niezarejestrowany Starter za pośrednictwem naszej strony internetowej.

Imię i nazwisko posiadacza rachunku bankowego, z którego wykonujesz przelew, muszą pokrywać się z danymi, jakie podałeś w formularzu rejestracyjnym, a w tytule musi być wpisany numer/numery, które rejestrujesz.
Dane do przelewu znajdziesz na stronie https://lajtmobile.pl/zarejestruj.
Pamiętaj: w przypadku braku numeru telefonu w tytule lub niezgodności danych w postaci imienia i nazwiska, przelew będzie musiał zostać wykonany ponownie.

Do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu bankowego otrzymasz SMS, potwierdzający rejestrację Twojego numeru. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu rejestracji, zapraszamy do kontaktu z naszym BOK: e-mail: info@lajtmobile.pl

Sposób 1: Dokonaj rejestracji w siedzibie Telestrada S.A. – złóż wypełniony formularz, który będzie potwierdzał Twoje dane z dowodu tożsamości.
Sposób 2: Skontaktuj się z nami – wyślemy Ci uzupełniony formularz, który potwierdzisz w obecności kuriera. Pamiętaj: Rejestracji osobistej może dokonać tylko osoba, do której przynależy dany numer telefonu.

Doładowania konta możesz dokonać przez stronę www.lajtmobile.pl, wybierając „Doładuj konto” w zakładce „Karta” lub po zalogowaniu się do Panelu Klienta lajt-online.
Zasilenia konta może także dokonać za pośrednictwem swojej bankowości internetowej, przy doładowaniu wybierając sieć Plus. Kolejnym sposób to użycie zdrapek czy kodów doładowujących konta sieci Plus, dostępnych stacjonarnie w kioskach i sklepach.

Oczywiście – w tym celu należy napisać wiadomość na adres: info@lajtmobile.pl. Wtedy wystawimy fakturę na dane, które podano w formularzu rejestracyjnym.
Jeśli zamawiasz starter/”Złoty Numer” wpisz w „Uwagach od Klienta” dane, na które ma być wystawiona Faktura VAT.

Aktualne pakiety na kartę znajdziesz TU.

Tak, jeśli chcesz zwiększyć pakiet jednorazowo, wystarczy dokupić Dodatkowy Pakiet Internetowy na Kartę.

Jest możliwość wykonania duplikatu karty. W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez info@lajtmobile.pl. Można też wysłać zgłoszenie, po zalogowaniu się do Panelu Klienta lajt-online. Koszt wyrobienia duplikatu karty wynosi 20 PLN.

Przede wszystkim upewnij się, że masz ważne konto. Sprawdzisz to kodem: USSD *125#.
Jeśli chciałeś doładować konto za pomocą kodu lub zdrapki sprawdź, czy wpisałeś poprawnie numer.
Jeśli to nie pomogło, zaloguj się do Panelu Klienta lajt-online i wyślij zgłoszenie zgodnie z tematem lub napisz e-mail na adres: info@lajtmobile.pl.

Aby sprawdzić stan konta, należy wpisać kod USSD: *100#.

W tym celu należy użyć kodu USSD: *101#.

Aby sprawdzić datę ważności dla usług wychodzących, należy użyć kodu USSD: *125#.

Wystarczy, że doładujesz swoje konto kwota 10 PLN i więcej, aby Twoje konto było ważne 365 dni na połączenia wychodzące i przychodzące. Przy doładowaniach poniżej tej kwoty zachowujesz 365 dni na połączenia przychodzące, a połączenia wychodzące będą ważne 180 dni.

Usługa roamingu na usługi głosowe jest aktywna automatycznie, jeśli nie możesz wykonać połączenia skontaktuj się z nami wysyłając zapytanie na: info@lajtmobile.pl lub przez Panel Klienta.
Usługa roamingu na transfer danych poza granicami kraju nie jest dostępna dla użytkowników usługi na kartę.