fbpx
Tło kółka Tło kółka

Oferta na kartę

1. Wypełnij formularz z danymi w zakładce PRZENIEŚ NUMER.
2. Wykonaj przelew autoryzacyjny.
3. Potwierdź zamówienie poprzez maila.
4. Kartę SIM wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej, więc po zaakceptowaniu warunków pojawi się u Ciebie do 5 dni roboczych.
Wszystko online!

Starter z wysyłką pod wskazany adres możesz kupić bezpośrednio przez naszą stronę, korzystając z bezpiecznych płatności online.

Po złożeniu zamówienia możesz zrobić to bezpośrednio za pomocą PayU.
Ewentualnie, możesz wpłacić kwotę na konto: 65109000048535000000107120 podając w tytule przelewu: numer zamówienia i ewentualnie nr telefonu.

Rejestracja numeru odbywa się w dwóch prostych krokach:

1. Wypełnij formularz rejestracyjny:
– elektronicznie – https://www.lajtmobile.pl/rejestracja_prepaid;
– w formie papierowej (w tym przypadku w Biurze Obsługi Klienta, albo poprzez kuriera, który dostarczy Ci do podpisania formularz):
formularz – klient indywidualny formularz – klient biznesowy
Forma papierowa rekomendowana jest dla osób nieposiadających konta bankowego – wysyłamy go do Ciebie za pomocą kuriera, który potwierdzi dane w nim zawarte.

2. Potwierdzenie danych z formularza:
– elektronicznie – za pomocą autoryzacyjnego przelewu bankowego na dedykowany numer konta Telestrada S.A. (właściciela marki lajt mobile) kwotą minimum 1 PLN. Środki z przelewu (1-100 PLN) zasilą rejestrowany numer telefonu;
– osobiście – w Biurze Obsługi Klienta lajt mobile (Warszawa 02-284, Aleja Krakowska 22A) poprzez okazanie dokumentu potwierdzającego tożsamość osoby, do której należy rejestrowany numer.

PAMIĘTAJ:
W przypadku rejestracji osobiście w Biurze Obsługi Klienta musi dokonać osoba, do której należy numer.
W przypadku potwierdzenia danych przez autoryzacyjny przelew bankowy dane w przelewie muszą być zgodne z danymi podanymi w formularzu rejestracyjnym.
Rejestracja na warunkach od 25.07.2016 obowiązuje WSZYSTKICH użytkowników usługi #NA KARTĘ!

Od 25 lipca 2016 r. zgodnie z nową ustawą z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 904) zostanie wprowadzona nowa procedura rejestracji numeru #NA KARTĘ Ustawa ta wprowadza obowiązek pobrania od abonentów i dokonania weryfikacji danych takich jak imię, nazwisko i PESEL lub nazwa, seria i numer dokumentu tożsamości, a w przypadku abonentów niebędących osobami fizycznymi – nazwę oraz REGON, NIP lub numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym rejestrze.

Dane konta bankowego, z którego wykonujesz przelew muszą pokrywać się z danymi wypełnionymi w formularzu, a w tytule musi być wpisany numer/numery, które rejestrujesz.

Dane odbiorcy:
Telestrada S.A., Al. Krakowska 22A
02-284 Warszawa
Nr konta:
70 1240 6247 1111 0000 4978 5148
Tytuł przelewu:
numer / numery telefonów, które chcesz zarejestrować*
* w przypadku braku numeru telefonu w tytule, przelew będzie musiał zostać wykonany ponownie.

Do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania przelewu bankowego otrzymasz SMS potwierdzający rejestrację Twojego numeru. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu rejestracji zapraszamy do kontaktu z naszym BOK:

e-mail: info@lajtmobile.pl

Dokonaj rejestracji w siedzibie Telestrada S.A. składając wypełniony formularz i potwierdzając swoje dane poprzez okazanie dowodu tożsamości lub skontaktuj się z nami – wyślemy do Ciebie uzupełniony formularz, który potwierdzisz przy kurierze. Rejestracji osobistej może dokonać tylko osoba do której należy numer.

Doładowania konta możesz dokonać na trzy sposoby:
– przez naszą stronę www.lajtmobile.pl wybierając „Doładuj konto” w zakładce „Karta”;
– za pomocą kodów doładowujących sieci plus,
– z poziomu strony online swojego banku, wybierając sieć plus.

Oczywiście – w tym celu należy napisać do nas na info@lajtmobile.pl. Wtedy wystawimy fakturę na dane, które podano w formularzu rejestracyjnym.
Jeśli zamawiasz starter/złoty numer wpisz w Uwagach od Klienta dane, na które ma być wystawiona Faktura VAT.

Aktualne pakiety na kartę znajdziesz TU.

Jest możliwość wykonania duplikatu. W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez info@lajtmobile.pl.
Koszt wyrobienia duplikatu to 20 zł.

Przede wszystkim, upewnij się, że masz ważne konto. Sprawdzisz to pod kodem *125#.
Jeśli korzystasz z doładowania za pomocą kodu sprawdź, czy wpisałeś go poprawnie.
Jeśli oba warunki są spełnione, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz dostępny na naszej stronie www.lajtmobile.pl lub maila info@lajtmobile.pl.

Aby sprawdzić stan konta należy wpisać kod USSD *100#.

W tym celu należy użyć kodu USSD *101#.

Aby sprawdzić datę ważności dla usług wychodzących należy użyć kodu USSD *125#.

Ważność konta przedłużana jest w zależności od kwoty doładowania:
– przy kwocie poniżej 10 zł ważność konta przedłużana jest o 6 miesięcy dla usług wychodzących i 1 rok dla usług przychodzących.
– przy doładowaniu powyżej 10 zł ważność konta przedłużana jest o rok dla obu usług.

W usłudze na kartę nie oferujemy Roamingu.