A Zmień czcionkę na małą
A Zmień czcionkę na średnią
A Zmień czcionkę na wielką
Zmień kontrast Włącz kontrast dla strony.

Roaming w Unii Europejskiej

Od 15 czerwca 2017 roku wszyscy klienci abonamentowi lajt mobile korzystają z roamingu w UE tak, jak w kraju, zgodnie z zasadą „Roam Like At Home" (Roaming jak w kraju). Na wakacjach czy w podróży służbowej rozmowy, SMS-y, MMS-y rozliczane są tak, jak w kraju. Użytkownicy nielimitowanych pakietów rozmów, SMS-ów i MMS-ów korzystają z nich również w roamingu w UE, na zasadach określonych w Zasady Polityki Uczciwego Korzystania oraz w Cennikach Ofert. W przypadku chęci zachowania zniżki udzielanej przez Operatora, w ramach Bonusu Krajowego, należy kierować się jego wytycznymi zawartymi w Cenniku Oferty.

Abonament

Karta

Roaming w usługach na abonament


W roamingu w UE możesz bezpłatnie odbierać połączenia we wszystkich planach taryfowych.

Jeżeli w ramach planu taryfowego w kraju posiadasz nielimitowane połączenia do sieci komórkowych i stacjonarnych, to znaczy, że zgodnie z zasadą Roam Like At Home możesz wykonywać połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w Polsce, przebywając na terenie UE bez dodatkowych opłat.


Pamiętaj, aby zachować zniżkę na abonament w ramach Bonusu Krajowego, należy wykonać maksymalnie do 50 min. wymiennych na 50 SMS-ów.


(i) Więcej informacji o kosztach wykonywania połączeń znajdziesz w Cenniku Usług Dodatkowych dla usługi w abonamencie. Cennik dostępny jest w zakładce Dokumenty

Usługa roamingu na usługi głosowe jest uruchamiana automatycznie. Jeżeli nie możesz wykonać połączenia, zaloguj się do Panelu Klienta i wyślij stosowne zgłoszenie lub prześlij wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl.


Usługa roamingu na transfer danych wymaga manualnego włączenia. Po włączeniu roamingu na transfer danych będzie on aktywny do momentu, gdy zgłosisz dyspozycję o ewentualne wyłączenie.

Usługę włączysz/wyłączysz poprzez Panel Klienta, w zakładce Usługi, bez konieczności kontaktu z BOK.


Możesz również zgłosić dyspozycję poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. W tym celu wyślij zgłoszenie po zalogowaniu się do Panelu Klienta lub prześlij wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl. Roaming na transfer danych będzie aktywny do momentu, gdy zgłosisz dyspozycję o wyłączenie.

Chcesz sprawdzić ile GB możesz wykorzystać w Roamingu w UE w ramach abonamentu?


Informacje o liczbie dostępnych GB w roamingu UE w ramach posiadanego planu taryfowego, znajdziesz w dokumencie Limit roamingowy na transmisję danych w Strefie 1, który znajduje się w zakładce Dokumenty.


(i) Wystarczy, że znajdziesz wysokość opłaty abonamentowej, jaką obecnie płacisz w lajt mobile i dla której wskazano właściwy pakiet GB w roamingu UE. Pomoc możesz także uzyskać na czacie lajt mobile lub pisząc wiadomość na adres: info@lajtmobile.pl.


Jeśli chcesz sprawdzić, ile zostało Ci GB do wykorzystania w roamingu UE w ramach abonamentu, to wyślij zgłoszenie z Panelu Klienta lub prześlij wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl. Możesz również skontaktować się z naszym BOK poprzez infolinię 727 700 700.

Jakie są opłaty za korzystanie z Internetu po wykorzystaniu przysługującego mi pakietu GB w Roamingu UE w ramach plantu taryfowego?


Po wykorzystaniu limitu danych, który został przyznany zgodnie z posiadanym Planem Taryfowym, opłata za transfer danych na terytorium Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii i Liechtensteinu będzie naliczana w wysokości 0,02 PLN brutto (0,01 PLN netto) za 1 MB. Przykładowo: w przypadku wykorzystania 1GB opłata wyniesie 20,48 PLN brutto.


(i) Więcej informacji o kosztach znajdziesz w Cenniku Usług Dodatkowych dla usługi w abonamencie. Cennik dostępny jest w zakładce Dokumenty.


Masz też możliwość dokupienia Dodatkowego Pakietu Internetu w UE.

Stan zużycia wykupionego Dodatkowego Pakietu Internetu w UE możesz sprawdzić kodem USSD *136# - w wiadomości zwrotnej otrzymasz informację o pozostałym pakiecie GB do wykorzystania w UE, a jej wartość będzie podana w MB. W momencie, gdy wykorzystasz 80% przysługującego pakietu GB, zostanie wysłany SMS z informacją o kończącym się limicie. W przypadku wykorzystania 100% pakietu GB również zostaniesz o tym poinformowani wiadomością SMS.

Roaming w usługach na kartę


Usługa roamingu na usługi głosowe jest aktywna automatycznie. Jeżeli nie możesz wykonać połączenia wyślij zgłoszenie po zalogowaniu się do Panelu Klienta lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: info@lajtmobile.pl.

Połączenia i wiadomości SMS są tak samo płatne, jak w kraju mimo wyłączonego pakietu i przy założeniu, że wykonywane połączenia i wysyłane wiadomości są na numery polskie.


(i) Więcej informacji na temat kosztów wykonywania połączeń znajdziesz w Cenniku Usług Przedpłaconych Komórkowych dla usługi na kartę. Cennik dostępny jest w zakładce Dokumenty.

Usługa roamingu na transfer danych poza granicami kraju nie jest dostępna dla Użytkowników usługi na kartę. 


Sugerujemy korzystanie z usług lokalnego Operatora lub korzystania z dostępnych sieci Wi-Fi.


Notice: Undefined index: generatorRows in /var/www/html/production/v2.lajtmobile.pl/site/wp-content/themes/lajtmobile/components/dynamic/index.php on line 62

Notice: Undefined index: generatorRows in /var/www/html/production/v2.lajtmobile.pl/site/wp-content/themes/lajtmobile/components/dynamic/index.php on line 62

Na naszej stronie korzystamy z plików cookies.
Wszystkie zasady ich użytkowania wraz z informacjami
o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie
cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.
Korzystając z serwisu akceptujesz jej postanowienia.