Oferta na abonament

Spis treści

Gdzie sprawdzić numer umowy i do kiedy ją mam?

Numer umowy znajdziesz na pierwszej stronie umowy w górnej części dokumentu. 

Czas trwania umowy znajdziesz również na pierwszej stronie umowy w kategorii Informacje szczegółowe.

Czy po zakończeniu trwania umowy rozwiązuje się ona automatycznie?

Po zakończeniu umowy przechodzi ona na czas nieokreślony. Jeżeli nie chcesz kontynuować umowy wystarczy, że złożysz wypowiedzenie usług abonamentowych.

Jak wypowiedzieć umowę?

Jeżeli chcesz wypowiedzieć swoją umowę, wydrukuj „Oświadczenie o rezygnacji z usług telekomunikacyjnych”wypełnij i podpisz dokument.

Następnie wyślij skan lub dobrej jakości zdjęcie na adres e-mail: info@lajtmobile.pl, a oryginał dokumentu na adres korespondencyjny: Telestrada S.A., Al. Krakowska 22a, 02-284 Warszawa.

Możesz również wysłać wiadomość e-mail na adres info@lajtmobile.pl zawierającą uzupełnioną obowiązkową formułę:

“Wypowiadam umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych o nr: (nr umowy), zawartą w dniu: (data zawarcia)

wraz z podstawowymi informacjami:

  • Imię i nazwisko:
  • Adres:
  • PESEL:
  • Numer telefonu którego dotyczy sprawa:

Ważne: Tę wiadomość należy wysłać z adresu e-mail, który jest zgłoszony w lajt mobile jako dane kontaktowe.

*Obowiązuje data wpływu dokumentu do lajt mobile, niezależnie od wybranej formy wysłania wypowiedzenia umowy

Czy do każdej karty SIM należy uiścić opłatę aktywacyjną?

Opłata aktywacyjna dotyczy każdej karty SIM, jaką zamawiasz w ramach umowy.  Standardowa opłata aktywacyjna wynosi 300,00 zł brutto, jednak każdy Klient otrzymuje rabat w wysokości 271,00 zł, niezależnie od czasu zobowiązania umową. Dlatego opłata po udzieleniu rabatu wynosi 29,00 zł.

Okres rozliczeniowy – od kiedy się zaczyna?

Okres rozliczeniowy dla każdego klienta jest taki sam i jest to okres od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Pamiętać należy, że data odnowienia się pakietu nie jest zależna od okresu rozliczeniowego.

Co oznacza “umowa na ile chcesz”?

Oznacza to, że wybierasz, na jak długi okres chcesz zawrzeć umowę. Czy na czas określony (np. 24 miesiące), czy na czas nieokreślony. Nie ma to wpływu na cenę usługi. To znaczy, że niska opłata za abonament dotyczy nie tylko umowy na 24 miesiące, ale również na czas nieokreślony.

Kończy mi się umowa w lajt mobile i chcę ją przedłużyć, jak to zrobić?

Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu przygotowania nowych warunków umowy.

Czym jest cesja i jak przebiega?

Cesja jest zmianą Abonenta, na którego będzie świadczona usługa w ramach podpisanej umowy.

Aby dokonać cesji należy wykonać poniższe kroki:

  1. Pobierz i wydrukuj odpowiedni dokument w zależności od typu podpisanej umowy:
    – „Wniosek o przekazanie usług abonamentowych” – Potrzebny dokument znajdziesz TUTAJ
    lub
    – „Wniosek o przekazanie usług na kartę” – Potrzebny dokument znajdziesz TUTAJ
  2. Wypełnij i podpisz (Obecny i nowy Abonent)
  3. Wybierz formę potwierdzenia danych (Obecny i nowy Abonent):
    – potwierdzenie danych u kuriera
    – potwierdzenie danych online poprzez wideorozmowę (aplikacja WhatsApp)
  4. Wyznacz preferowaną datę potwierdzenia danych i wyślij:
    – Skan dokumentu na adres mailowy:
    info@lajtmobile.pl
    – Oryginał na adres korespondencyjny:
    Telestrada S.A.
    Al.Krakowska 22a
    02-284 Warszawa

Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez wideorozmowę w aplikacji WhatsApp lub Google Meets, podczas rozmowy konieczne jest okazanie się dokumentem tożsamości. Weryfikacja niezbędna jest z obiema stronami cesji.

*Zrealizujemy cesję do 30 dni kalendarzowych po otrzymaniu prawidłowo wypełnionych oraz podpisanych dokumentów
*Opłata za cesję jest jednorazowa i wynosi 29,99 zł. Opłatę dodamy do najbliższej faktury, która po cesji otrzyma nowy Abonent
*Potwierdzenie danych u kuriera – 100 zł brutto jednorazowo
*Potwierdzenie danych online – bezpłatne

Jak zamówić pakiety dodatkowe?

Możesz skorzystać z trzech rozwiązań:

  • zaloguj się do panelu lajt-online i zamów wybrany pakiet w sekcji „Usługi”,
  • wyślij e-mail na adres: info@lajtmobile.pl,
  • zadzwoń na naszą infolinię.

Jak mogę skorzystać z promocji PNZ – “Poleć Nas Znajomym”?

Promocja poleć nas znajomym polega na polecaniu nowych klientów przez obecnych abonentów, zadowolonych z usług lajt mobile. Wystarczy, że polecisz nową osobę, a ona w zamówieniu na stronie internetowej wskaże twoje imię i nazwisko oraz nr telefonu w sieci lajt mobile. Za każdą poleconą osobę, której umowa zostanie aktywowana otrzymasz rabat zniżkowy na usługi lajt mobile. Nie ma ograniczeń w liczbie rabatów, możesz polecać do woli, a twoja zniżka będzie trwać cały czas.

Promocja dotyczy wyłącznie umów abonamentowych, a szczegóły znajdziesz na www.lajtmobile.pl/polec-znajomego

Czy w trakcie trwania umowy mogę zmienić plan taryfowy?

Informacje na ten temat znajdziesz w Cenniku oferty “Komórki bez limitu” dostępnym w zakładce Dokumenty.

ZMIANA PLANU TARYFOWEGO

6.1.Abonent ma możliwość zmiany Planu Taryfowego w abonamencie w dowolnym momencie trwania Umowy na czas nieokreślony oraz Umowy na czas określony.

6.2.Zmiana Planu Taryfowego z niższą opłatą abonamentową na Plan Taryfowy z wyższą opłatą abonamentową odbywa się bezpłatnie.

6.3.Zmiana Planu Taryfowego z wyższą opłatą abonamentową na Plan Taryfowy z niższą opłatą abonamentową skutkuje naliczeniem opłaty jednorazowej w kwocie 50,00 zł, która zostanie doliczona do najbliższej faktury Abonenta oraz w przypadku umowy na czas określony zachowaniem terminu obowiązywania Umowy.

6.4.Zmiana Planu Taryfowego odbywa się poprzez telefoniczne zgłoszenie Abonenta do Biura Obsługi Klienta lub mailowo na adres info@lajtmobile.pl i następuje od kolejnego Okresu Rozliczeniowego, w którym zgłoszenia dokonano.

Jak zamówić kilka numerów jednocześnie i w 100% online?

Krok 1: Wypełnij formularz zamówienia

Podaj w nim numery, które chcesz do nas przenieść lub wybierz nowe numery. Zamówienie może zawierać minimum 2, a maksymalnie 8 numerów.

Krok 2: Potwierdź numer telefonu

W przypadku przeniesienia jednego z numerów, na wskazany w formularzu numer telefonu do przeniesienia, otrzymasz kod weryfikacyjny, który należy wpisać na stronie.

Krok 3: Potwierdź swoją tożsamość

Wykonaj przelew na kwotę 1 zł z twojego imiennego konta bankowego.

Ważne! Imię i nazwisko z rachunku bankowego musi pokrywać się z danymi podanymi w formularzu zdania.

Krok 4: Potwierdź zawarcie umowy poprzez pocztę e-mail

Umowę otrzymasz na adres e-mail (wskazany w formularzu zamówienia). Zapoznaj się z nią, a następnie potwierdź poprzez wysłanie zgody na jej realizację.

Krok 5: Odbierz kartę SIM i dokonaj konfiguracji internetu i MMS

W dniu aktywacji numeru w lajt mobile (po otrzymaniu karty SIM), wystarczy, że włożysz kartę SIM do telefonu i dokonasz automatycznej konfiguracji ustawień internetu oraz MMS.

Czy Opłata aktywacyjna w ofercie łączonej jest za każdą kartę? Czy jest niezależna od liczby kart?

Opłata aktywacyjna jest naliczana za każda kartę SIM.

Ile numerów można mieć w ofercie łączonej?

W ofercie łączone można mieć maksymalnie 8 numerów.

Zawieram umowę online. Kiedy otrzymam kartę/karty SIM?

Po otrzymaniu Twojej zgody na realizację umowy (na adres e-mail), wyślemy karty SIM. O wysłaniu kart poinformujemy cię wiadomością SMS (na numer kontaktowy, który podałeś). Przesyłka powinna dotrzeć do ciebie najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty wysłania.

Kiedy aktywuje się mój numer, w przypadku nowego i przenoszonego numeru?

W ramach umowy, nowy numer zostanie aktywowany w ciągu 5 dni roboczych od momentu przekazania umowy do realizacji. Na Twoją prośbę możliwa jest również aktywacja nowego numeru razem z numerem przenoszonym. Natomiast jeśli przenosisz do nas numer, to sam wybierasz termin, w którym zrealizujemy Twoją dyspozycję. Czas, w którym Twój numer zostanie przeniesiony do lajt mobile, zależy od opcji, którą wybierzesz. Szczegóły znajdziesz w trybach, w których możesz przenieść numer.

Nie mam konta w banku, więc nie mogę potwierdzić danych przelewem

Jeżeli nie masz konta w banku i nie możesz potwierdzić danych przelewem bankowym, możesz zawrzeć umowę w tradycyjnej formie. Pamiętaj! Zawarcie umowy za pośrednictwem kuriera wydłuży cały proces.

Czy oferta łączona jest dostępna również dla firm?

Tak. Oferta łączona obowiązuje wyłącznie wszystkich klientów lajt mobile. Jeżeli interesuje Cię oferta dla klientów biznesowych, zajrzyj na stronę www.lajtmobile.pl i wejdź w zakładkę “Klient Biznesowy”. Oferta dla biznesu jest również ofertą dla kilku kart SIM. Dodatkowe Karty SIM są również objęte rabatami.

Mam numer w MIX-ie. Jak go przenieść?

W przypadku przeniesienia numeru z oferty MIX, powinieneś wybrać tryb przeniesienia, tak jak w przypadku abonamentu.

Posiadam ofertę łączoną. Jak zamówić dodatkową kartę SIM?

Aby zamówić dodatkową kartę, należy wysłać zgłoszenie w Panelu Klienta, poprzez infolinię lub mailowo.

Na kogo muszą być zarejestrowane numery?

Wszystkie przenoszone numery muszą być zarejestrowane na osobę, na której dane jest podpisana umowa oraz na którą dokonała potwierdzenia tożsamości.

Cenimy twoją prywatność!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Polityka cookies

Dokup pakiet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mi magna sed ultrices aliquam, hendrerit tellus mattis.

tutaj formularz

Doładuj konto